Продавець Острів Скарбів - магазин унікальних подарунків розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
249 відгуків
+380 (95) 313-22-83
+380 (95) 313-22-83
+380 (95) 313-22-83
+380 (95) 313-22-83
Острів Скарбів online
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Товари, що не підлягають обміну або поверненню після покупки: - ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння (ст. 9 Закону україни "Про захист прав споживачів"); - акційні та уцінені товари; - прикраси з натуральними каменями (Постанова Кабінету міністрів України №1173 від 07.12.05); - авторські вироби ручної роботи; - белемніти та кремінь (застосовуються в лікувальних цілях) Всі інші товари, придбані в нашому інтернет-магазині Покупець може обміняти/повернути протягом 14 днів з моменту покупки. Повернення коштів відбувається після отримання нами товару, повернутого Покупцем. Витрати по пересилці бере на себе Покупець. Інтернет-магазин повертає грошові кошти протягом 3 робочих днів з моменту отримання повернення. Підстави для обміну/повернення товару: 1. Товар не відповідає обумовленим умовам (Наприклад, всі камені і вироби з них фотографуються і узгоджуються з Покупцем перед відправкою, так як це не фабричні вироби а унікальні природні примірники: історія повідомлень і листування зберігається!) 2. Товар (ляльки) має наступні пошкодження: відколи, тріщини, дірки на тканини, відсутність необхідних предметів одягу на ляльках, бруд. (Всі товари з категорії уцінки мають перелік пошкоджень і повторно обумовлюються з Покупцем перед покупкою!) Для того, щоб інтернет-магазин розглянув можливість обміну/повернення, докази неналежного стану товару повинні бути отримані нами не пізніше 1 дня з моменту отримання замовлення Покупцем (Ми відстежуємо всі посилки). Фото ймовірного "шлюбу" обов'язково! Всі фото і вимоги, надіслані пізніше, ніж за 1 день з моменту отримання, не є підставою для обміну чи повернення. Заявку на повернення/обмін товару можна подати на email: ostrov_sokrovish@ukr.net або на Viber +380953132283 в наступній формі: 1. ПІБ замовника 2. Замовлений товар 3. Дата оплати 4. Дата отримання (номер посилки по можливості) 5. Причина обміну/повернення 6. Фото пошкодження/шлюбу Перевіряйте товар відразу ж при отриманні на Новій пошті/Укрпошті/Інтайм/Делівері!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner